27 September 2011

Homemadetasted berpindah ke blog baru....Harap maklum!

Assalamualaikum & salam sejahtera semuanya....Setelah berhempas pulas memikirkan alamat email & password homemadetasted.blogspot.com yang tak hingat, akhirnya saya nekadkan diri untuk berpindah ke blog baru. Terpaksalah saya memikirkan idea2 baru untuk memeriahkan blog terbaru saya ini. Jadi dengan itu, mulai hari ini, segala maklumat berkaitan penjualan kek bolehlah di dapati di blog ini. Insyallah, saya akan update harga-harga baru, gambar2 kek yang terbaru serta tawaran hebat yang bakal saya anjurkan. Selain itu, maklumat-maklumat terbaru selain dari penjualan kek juga akan diberitahu di sini. Harap anda semua tidak terlepas untuk mengetahuinya...
Sesiapa yang ingin melihat tempahan-tempahan yang lepas, bolehlah lawati blog lama di http://homemadetasted.blogspot.com/...Blog sini saya hanya upload gambar2 baru sahaja...
Sekian, terima kasih...

1 comment: